Follow

2017/02/22

Min favoritmat genom min iPhone - del 2


Glass i Vaxholm, bästa sommarsysslan. Samt svingod indisk mat i Berlin som var så sjukt prisvärt. Typ allt det på bilden inklusive dryck för under 200kr.


Fin sushi och en somrig sallad med jordgubbar.


Takeaway-falafel i en park i Berlin, även denna extremt billig och extremt god. Och plockmat med Frida när vi var och jobbade på Gotland i somras.


Den obligatoriska morgongröten, denna morgon toppad med nektarin och blåbär. Samt sallad + katt + pelargoner. 


Den ultimata kombinationen rödbetor och chevré som jag blev bjuden på av Frida. Och avokadotoasts med sallad på linser, fetaost och polkabetor.

4 kommentarer:

  1. Åh kan inte du skriva ett inlägg om matställen i Berlin du rekommenderar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut!! Jag gjorde en liten guide i min förra blogg, kan posta den här också!

      Radera