Follow

2017/02/21

4 x 4 och Öland 2016

En liten lista + bilder från förra sommarens Öland-resa. 


fyra saker jag gjort idag:
- Mött upp Frida i Solna för att assa henne hela dagen. 
- Ätit hemgjord semla!
- Förberett lite blogginlägg.
- Bokat biljetter till en balett-föreställning som jag och min syster ska gå på imorgon, så spännande upplevelse! 


fyra helgplaner:
- Gå ut och äta med Oscar på fredagen för att fira min födelsedag. 
- Handleda workshop på lördagen. 
- Gå ut med mina kompisar på lördagkvällen! 
- Ha brunch-födelsedags-fika med min familj och lite släkt på söndagen. 

Haha har typ aldrig haft en så fullspäckad helg, endast för att det är lite födelsedagsspecial.


fyra saker jag lyssnar på:
- Har de senaste dagarna lyssnat igenom Lana Del Rey om och om igen, som jag gjorde för ett par år sedan. Nykärlek sen hon släppte nytt nu igen. 
- The xx nya.
- Innocence Lost med Erik Hassle, också fint nytt av gamla favoriter!!
- Min chill-lista med smooth rnb som alltid. 


fyra saker jag önskar mig:
- Denna mask! Tog mig ett prov på Åhlens efter att ha läst så mycket bra om den. Lite dyr bara. 
- Mys- och underkläder från Oysho. T.ex en sån här fin kimono eller en sammetsmorgonrock
- En spikmatta! Har alltid lånat mammas förut när jag bodde hemma men är nu i stort behov av en egen mvh sleeping troubles. 
- Handgjort porslin, t.ex såna här skålar

4 kommentarer:

  1. Hej! Blev så nyfiken när du skrev att du flyttat hemifrån, har följt dig i några är men missat det helt antar jag! Vart har du flyttat? Skulle du vilja visa din lägenhet nåt? Kul förresten!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, ska skriva om min nuvarande boendesituation i ett inlägg!! Inte egen lägenhet än tyvärr :(

      Radera