Follow

2017/08/13

Way out West


I torsdags kl 06:06 gick tåget till Göteborg, där jag och Frida skulle jobba under Way out West! 


Vi kom fram och satte igång med jobb direkt. Vi har framförallt plåtat street style åt Levis och ELLE i år. 



Här är fina Fanny och Viola. 



Levis hade en nice tailor shop där man kunde pimpa sina plagg. 


Emellan jobb hann vi med lite nöje, t.ex ta en sån här gullig drink i tekopp på en solig takterass. 



Haffade två coola tjejer som hade matchande jackor. 


Vi plåtade ungefär fram till 20 på dagarna, för att sedan hets-leverera bilder, slänga i sig middag och skynda sig till toppspelningarna. Vi hann bland annat se Lana (väntat så länge på det<3), Frank Ocean och halva sista låten av The xx. Så jobbigt att sitta i pressrummet och stressa med leveransen samtidigt som man hör att konserten är i full gång. 





Så mör efter den här helgen men knapp sömn och dåliga rutiner. Men så kul vi har haft!! Får nypa mig i armen varje gång jag tänker på att det här är mitt jobb. 


Av mig för Studio Emma Svensson som alltid. 

8 kommentarer: