Follow

2017/03/12

Veckan som gått

Snodde denna lilla lista från fina Rebecca


Något jag gjorde den här veckan som var planerat: Hängde en kväll men denna saknade. Pratade ikapp, åt nudlar och fick fina presenter.


Och som inte var planerat: Promenerade förbi farmor i måndags. Blir så glad av att det alltid ligger blommor och annat fint där när jag gått förbi. 


Och något nytt jag gjorde: Gjorde ett jobb för en PR-byrå vi inte jobbat med tidigare. Fanns sagolika tårtor där. Och fick ett superspännande jobb inbokat nästa vecka. Typ min största produktion hittills. Pepp men nervös!!


Ett tips från veckan: Gör denna goda sallad med bl.a råris, rostad zucchini, aubergine och paprika, spenat, bladpersilja och rostade mandlar.


Veckans upptäckt: Dessa godingar från & other stories.


Godaste maten jag ätit: Delade en burrito bowl på Zocalo med Ellen igår. Den va sjukt nice. 

Veckans film, serie eller musik: Har varvat dessa tre: New girl, Santa Clarita Diet och You Me Her. 


Veckans självas: Har inte tagit en enda, fulperiod deluxe. Bjuder istället på denna bild från Alma ca 3 år som jag hittade hemma i fotoalbumet.


Veckans känsla: PMS-ig och lite skör. Men också lite vårkänslor och jobbpepp. 


Veckans vy: Vattnet mellan Danderyd och Bergshamra som jag åker över med tunnelbanan varje morgon. 


Veckans betyg: Typ 3/5? Halvdålig på många sätt men den har också innehållit lite härliga saker, t.ex umgänge med min syster, sol och cykelturer. 

SparaSpara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar