Follow

2014/11/02

moments of clarity

Det var ett par veckor sedan ni senast fick se iphone-ögonblick från min vardag, så här kommer ett gäng igen. Ögongodis i form av perfekta magasin och bilder, och så bjöd vi in bästa Sara som gäst till TV-nord i skolan.

Stockholmsutsikter och södergator under en disig himmel.

Favoritkappan och ännu mer av min favoritstad.

Fotade fina Petra och Sara till mitt gymnasiearbete, och hade vinkväll med de som ligger mig allra närmst om hjärtat.

Fick för ovanlighetens skull till ett par hyfsade ögonbryn vilket självklart behövde förevigas. Och sovmorgon på allra bästa sätt, med pannkakor och bra inspo.

Blev kär i den här kakelliknande tapeten på jobbet, och sedan dansade vi bort en natt på Ace.



Vi körde en secondhand-dag och jag var bara tvungen att föreviga Lisa under blomtaket, precis som tusen andra gjort innan. Och sen åt vi lunch på Café Fåtöljen.

Brunch hos mig och två fynd från dagen innan.



Förberedelser inför fotografering och Lisas helt amazing siluett när solen började gå ner.

8 kommentarer:

  1. Alltid så himla fina bilder! Spelar ingen roll om det är med din kamera eller mobil! :D

    SvaraRadera
  2. det här inlägget är så perf

    SvaraRadera
  3. så himla fina bilder!! hur gjorde du din header?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!! Jag gjorde bara en bild med vit bakgrund och text i rätt storlek, och la in som en bild högst upp i layouten!

      Radera