Follow

2014/07/27

wasting our time, over and over again

Några fler ögonblicksbilder ur min mobil från en vecka i början av juli.

Som jag nämnde i förra inlägget med vsco-bilder, så avbryts ofta promenader och springturer av att jag måste stanna och fotografera allt fint. Och en plocka-ihop-frukost på altanen.

Jordgubbar och melon under lata soldagar vid poolen. Vilja fyllde elva år och det firades så fabulöst som att hon fick åka till farmor och farfar och bli bortskämd.

 Spenderade en kväll på en klippa i Kristineberg, så jäkla fint ställe.

Styrde festligheter i min trädgård och försökte sedan kurera min förkylning med hjälp av glass och seriemaraton.

2 kommentarer:

  1. Jag bara älskar dina insta bilder! Har länge varit nyfiken över vad för filter du använder?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket! Jag använder lite olika filter i appen VSCO-cam :)

      Radera