Follow

2017/02/04

En ledig fredag



Efter nästan två år tänkte jag att jag startar upp här istället igen. Min förra portal kändes aldrig riktigt rätt så vi försöker oss på en nystart här. Igår var jag äntligen ledig, efter en hetsig vecka med bland annat modeveckan. Vi har haft det fullt upp hela januari, så nu känns det otroligt välbehövligt med ett par dagar lugn och ro.





Innan ett fotojobb i torsdags så smet jag in och och fyndade lite på Weekday och Monki. En grå sweater på rea, ett par svarta vida byxor som alltid behövs, en randig basic tröja och ett par silverkedjor. 





Tillbringade dagen med att ta en ordentlig sovmorgon, hänga runt i min Yasuragi-morgonrock som vi fick på konferensen och lägga ansiktsmask. Provar förresten en ny hudvårdsserie, La Roche-Posays serie som egentligen är anpassad för rosacea-hud. Men har hört mycket bra om den och tänker att den kan funka fint för mig känsliga hud och röda partier. 

På kvällen mötte jag upp Oscar som slutat jobbet, för att äta middag och dricka öl. Så mysigt! Vi måste bli bättre på att köra date-nights då och då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar