Follow

2017/02/05

Månaden som gått



Jag jobbar kvar på Studio Emma Svensson och trivs som fisken i vattnet. Lär mig så otroligt mycket nytt hela tiden. Numera är jag junior fotograf, vilket innebär att jag gör ännu fler egna fotojobb och assar lite mindre. I mitten av januari var vi på Yasuragi på konferens. Så jäkla härligt. Jag knåpar ihop ett helt inlägg om det framöver så får ni se! Här ovanför ser ni iallafall hela gänget, alla mina fina kollegor. (+ Emma själv som står bakom kameran)





Jag har även hunnit med en finmiddag hemma hos mina föräldrar, där pappa bjöd oss på en helt otrolig trerätters. Varmrätten, som var typ syrade betor men citron, nötkross och dill tillsammans med en potatispuré och sotad purjolök. Och lite annat smått och gott. 



En kväll bjöd jag hem tjejerna på vin och bubbelbad. Bästa umgänget. 

Några highlights från januari som annars kantats med mestadels jobb, bl.a ELLE-galan, modeveckan och en massa retusch av lookbooks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar