Follow

2014/01/29

100 saker jag tycker om - #11

#11 - Society6.

Jag rent ut sagt älskar den här hemsidan/tjänsten eller vad man nu ska kalla det, av flera anledningar. 1. Man kan hitta sjukt mycket inspiration i form av andras illustrationer. 2. Det finns en massa otroligt snygga och fina produkter att köpa. 3. Det är en grym affärsidé där jag kan ladda upp saker väldigt enkelt utan att behöva betala en krona, och sedan kan människor över hela världen kunna köpa mobilskal, datorskins, prints osv utan att jag behöver fixa speciellt mycket själv. Tjänsten sköter betalning, frakt osv och och jag får en viss procentdel utav intäkterna. Väldigt enkelt och roligt sätt att testa sälja sin konst. Fick se för några veckor sedan att någon köpt en sjukt stor print av min new york-bild för typ 119 dollar?! Så roligt att någon ändå har betalt så mycket för en utav mina bilder.

Här ovanför ser ni några utav de, änsålänge, rätt få saker jag har lagt ut, och här kan ni se (och kanske köpa) allihopa!

1 kommentar:

  1. Jag tävlar ut en valfri to die for bikini på min blogg just nu, har du lust att vara med och tävla? :) Kika in på bloggen i så fall! Kram :)

    SvaraRadera