Follow

2013/12/03

önskerubrik - mitt favorit-fotoställe







Någon av er tipsade om att jag kunde visa mitt favoritställe att ha fotograferingar på. Det var rätt svårt att välja, men tillslut valde jag detta eftersom att det är i princip det enda stället jag åkt tillbaka till flera gånger för att fota eller filma. Jag talar alltså om området lite ovanför slussen (okej det är inte så specifikt) men runt katarinahissen och bort mot Fotografiska. Jag gillar att fota här för att det går att variera sig så mycket och man ser knappt att det är samma ställe. Det finns trappor med fina räcken, stenmurar, fin utsikt över vattnet och inte minst bron över till Gondolen. Superfint ställe att ha alla möjliga fotograferingar på!

Det finns även en del klipp från den här platsen i den här filmen

2 kommentarer:

  1. sv: taack alma, så roligt att höra!
    och ah har saknat att läsa din blogg! :))

    SvaraRadera