Follow

2017/09/12

Bogesund slott, Visby och modeveckan


Livet kom emellan och därför har det ekat lite tomt här ännu en gång. Men jag tänker att det får vara så. Jag uppdaterar när jag känner att jag har tid och lust, för att inte behöva pressa fram något. Sen senast har jag jobbat en himla massa. Hösten har dragit igång och september är en av våra mest intensiva månader. Vi har växt som företag och anställt två nya assistenter, så roligt! 

Ovanför ser ni lite behind the scenes från när jag assisterade Beata och Frida på en kampanjplåtning för Hanky Panky. Vi höll till i Bogesund slott, ett riddarslott från 1600-talet. Så sjukt vackert. Och så sjukt härligt att göra en underklädskampanj med ett stort team powerkvinnor som kan göra det på exakt sina villkor. 

Jag har även hunnit med modeveckan, som detta år innehöll mest street style och lite backstage för min del. Jag har även gjort ett superroligt filmjobb tillsammans med Kappahl och Säker stil. Tänkte visa upp lite någon dag!


Har käkat quinoagröt med kokosmjölk, jordgubbar och kokosflakes för att ta vara på den absolut sista sommarkänslan. I helgen var jag på Gotland för att plåta bröllop och på fredag reser jag och Frida till Cannes för jobb och ett par dagars semester i Antibes. Ska bli så härligt!!! Att man precis börjat igen för hösten men redan känner semesterbehov hehe. 

2 kommentarer: