Follow

2017/05/15

Kampanj och kommande jobb

Minns ni när jag plåtade detta? Nu har en del av bilderna kommit ut!! Gick förbi Mood-gallerian och såg mina egna bilder i skyltfönstret. Så himla mäktig känsla ändå. 



De senaste två veckorna har spenderats till extremt stor del framför datorn på kontoret. Vi har haft flera lookbooks och packshot-jobb igång samtidigt, så vi har tuschat i team många timmar i sträck. Det är lärorikt, och det känns bra att få så mycket mängdträning trots att man kanske är lite trött på att forma plagg efter ca 200 bilder.. hehe. 

Men den närmsta tiden har jag flera roliga fotojobb framför mig! Streetstyle för både Kappahl och Bymalina, och nästa vecka ska jag göra ett stort beautyjobb som jag ser jättemycket fram emot. Jag håller också på och planerar inför ett portfoliojobb jag ska göra i slutet av Maj. 

Att det även bara är drygt en månad tills jag går på semester? Sjukaste, tiden går så himla fort. 

2 kommentarer:

  1. Så kul att få se dina bilder i så stort format!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Det tycker jag med :)

      Radera