Follow

2017/04/09

Födelsedagsfirande, filmjobb och första grillningen


Jag har haft en fullspäckad jobbvecka, därav har det ekat lite tomt här. Här kommer en liten okronologisk sammanfattning av den senaste veckan. Har käkat dundergröt med äpple och en stor klick jordnötssmör, och njutit av solen och värmen. 


Jag kikade i senaste Metro Mode och hittade några utav mina bilder på Pamela där, så roligt att se i tryck! Och fick lyxfrulle hos Patriksson när jag var där och plåtade deras showroom. 


Vi har haft grillpremiär! Grönsaksspett, halloumi, champinjonburgare och feta-tomat-sallad <3 Har även plåtat mina kära kollegor till vår instagram. Vi kände att det var dags för en lite ordentligare presentation av alla oss. I fredags gjorde jag ett filmjobb för Kappahl, ni får se så snart det är klart och publicerat! Jag har börjat lite smått med film, och tycker verkligen om det. Går ju att förmedla känsla på ett helt annat sätt än vid stillbild. 


Förra helgen firade vi Emma, som fyllde 21! Min favorit som jag haft i min vänskapskrets i närmre 16 år nu.

Hoppas alla mår okej efter fredagens hemskheter. Blir så himla berörd av allt fantastiskt engagemang och kärlek som funnits under helgen. Typ manifestationen på plattan idag, alltså wow. 

2 kommentarer: