Follow

2017/03/06

Croissanter, smoothies och nagellack


Såhär såg jag ut en dag i veckan. Älskar den här klänningen, så skön och praktisk och enkel att klä både upp och ned. Och att den är svart såklart, hehe. 


Jag har haft en superlugn och lång helg, så välbehövligt. I lördags var jag hemma hos mina föräldrar och blev bjuden på bl.a detta. Det är typ bakade ägg med tomat/lök/fetaost/massa kryddor-röra toppat med koriander. SÅ jäkla gott. 


Och igår vaknade jag och Oscar alldeles för sent, promenerade ned och köpte croissanter och gjorde smoothies. Jag äter sällan nåt annat än gröt eller smoothie till frukost, så croissanterna gjorde verkligen sitt jobb som helglyx-inslag. 

Smoothie på mango, persimon, banan, spenat, mandelmjök, ingefära, gurkmeja, spirulina och nässelpulver. Boostarnas boost, typ. Och ändå god. 


Lite beauty-favoriter. Ansiktsmask som verkligen blir VARM när man applicerar den, rätt mysigt. Mina få nagellacksfavoriter och den briljanta brun-utan-sol-produkten från Clarins. Det är droppar med rent pigment som man blandar med valfri dagkräm för att liksom stegvis bygga upp en liten bränna i en vinterbleka ansikte. 

Idag har jag varit kompledig, promenerat i solen och städat och plöjt igenom flera p3 dokumentärer. Nu väntar ny vecka!
SparaSparaSparaSpara

2 kommentarer:

  1. åh, fy vad fina bilder. måste verkligen bli bättre på att investera i bra hudvård. så fin klänning!

    SvaraRadera