Follow

2014/02/14

patience, patience gets us nowhere fast



Här ekar det av tomhet tyvärr. Men jag vill hellre publicera bra inlägg när jag har något att visa än att publicera saker ofta "bara för att". Igår lämnade jag äntligen in min kamera och så fort den är tillbaka ska jag ta tag i allt igen. Det kliar i fingrarna efter fotografering.

Idag har jag efter mycket om och men fått biljetter till lady gaga, så i september ska jag och Emma se henne i Globen. Så taggad. I kväll ska jag faktiskt inte fira alla hjärtans dag ensam utan med fina vänner hos Lisa. I morgon ska jag assistera superduktiga Rebecca under en fotografering i Hagaparken, så roligt och antagligen väldigt lärorikt.

2 kommentarer:

  1. sv: taack alma!! kul att höra, jag använder dock inget avancerat utan bruset som finns under filter i photoshop haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja tänkte att du kanske gjorde det, men det blir alltid så himla snyggt och "lagom"!

      Radera