Follow

2014/01/24

och jag svär att jag aldrig sett stjärnorna tydligare ovanför

I brist på kamerabilder, eftersom att min kamera har krånglat jättemycket den senaste tiden och snart ska in på service, så får ni återigen ett gäng mobilbilder. Jag hoppas ni tycker det är lite roligt iallafall. Dessa är från den senaste månaden ungefär. Jag har fått uppleva vintern på riktigt, både hemma och inte minst i Vemdalen, gosat med kusinbarn, startat dagen på bästa sätt med latte på biscotti, varit på festligheter, drunknat i konfetti på Håkans konsert, lånat Lisas underbara polariodkamera, fått fina julklappar, öppnat min burk med alla bra saker som hänt under 2013 och försökt njuta så mycket som möjligt trots att kylan inte är min favorit.

Så snart kameran är inlämnad och lagad ska ni få lite vettigare inlägg, det lovar jag. Så himla tråkigt när min bästa teknikkompis inte vill samarbeta.

4 kommentarer:

  1. Du lägger ut så fina bilder! Vad använder du dig av för kamera? :)

    SvaraRadera
  2. ja håller med dig, det är så tråkigt när favoritteknikprylen krånglar! :((
    iaf så är du hur duktig som helst på att fotografera, verkligen. ha en bra lördag, kram. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen :(
      Åh tack vad glad jag blir, tack detsamma! kram

      Radera