Follow

2013/11/27

make me fall

Här kommer lite mobilbilder ifrån höstlovet.


Så här ser jag ut i princip hela tiden så här års, favoritkappan, svarta jeans, docs och min stora halsduk. Fotograferade fina lisa i skolans studio, som ni säkert har sett bilder från.




Mina twittermates tyckte Vallentuna var väldigt exotiskt och var tvungna att fota det mesta vi såg, och en bra lunch med Emma på espresso house.

Åt vapiano-middag med mamma en kväll, så himla gott. Och en av alla höstpromenader.

Två BTS-bilder som Philip har tagit, ifrån vår fotografering med honom, Emma och Sara som hjälpande hand. (Hon fick ju bokstavligt talat hålla i Emma när hon satt på kanten). Sjukt rolig fotografering.

Ametister på naturhistoriska och superfint solljus när jag skulle ha fotograferingen för Nakenhjälpen. 

Vi var på en lyckad halloweenfest och jag var någon slags indian, Emma var cowboy och Lisa var tjuv. 

3 kommentarer: