Follow

2013/11/18

fotomässan




Printscreen direkt från fotomässans hemsida. Det känns så sjukt att se sitt eget namn där?!
I helgen är det alltså dags för fotomässan, och här ovanför ser ni vad jag ska ha för mig. Klockan halv 12 på söndagen kan ni alltså se mig på utbildningsscenen, och det skulle ju vara jättekul (och lite extra nervöst) ifall några av er läsare kommer och kollar. Är sjukt nervös men rätt exalterad också, och jag ska försöka förbereda mig så gott jag kan den här veckan så att det blir så bra som möjligt. Men jag skulle ljuga om jag inte sa att jag varje dag tänker lite "vad fan har jag gett mig in på" men ja, det ska nog gå bra i slutändan.

11 kommentarer:

  1. Åh lite tråkigt att jag missar dig, ska dit på lördagen. :(

    SvaraRadera
  2. det kommer gå jättebra alma, du är så duktig!

    SvaraRadera
  3. Sååå grymt! Önskar verkligen jag kunde komma dit och titta, men det blir lite långt att åka över 60 mil, haha :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det hade varit jättekul att träffa dig!!

      Radera
  4. ALMA det här är ju hur coolt som helst! Lycka till, är helt säker på att det kommer gå fantastiskt! PUSS

    SvaraRadera
    Svar
    1. men ååh tack tack tack fina du!! hoppas verkligen det! PUSS amanda

      Radera
  5. Åh så himla roligt! Grattis fina!! Hade lätt kommit och tittat men har inte möjligheten .. Emma Svensson (aka rockfotoemma) frågade om hon fick visa min film från usa på mässan och jag grät typ, haha, kan bara tänka mig detta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du!! ja hade ju varit skitkul att träffa dig efter alla dessa år av följande! Ååh va roligt för dig, den var ju superfin! Ska absolut titta, puss

      Radera