Follow

2013/08/19

så jag skulle säga att vi är plus minus noll




Tänkte köra en liten sommar-resumé. Mest för att jag har haft en förjävla bra sommar och tagit massvis med bilder. Hade satt ihop hela 38 foton till en bild, men den var antagligen för stor för att laddas upp här, så det får bli i två delar.

Jag brukar alltid ha världens ångest i slutet av sommaren, när man tänker på allt man velat göra, men inte hunnit, orkat eller kunnat. Men jag känner faktiskt inte alls så efter den här sommaren. Det kan ha att göra med att jag inte hade så mycket förväntningar. Det enda jag hade planerat var New York och sen fick resten bli lite som det ville. Det vill säga väldigt bra.

16 kommentarer:

  1. Ser ju ut att ha varit en underbar sommar, definitivt en sommar som blev snygg på bild :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh tack!! ja det har den verkligen varit! :)

      Radera
  2. världens bästa citat i rubriken!! och så väldigt fina bilder, förstås

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag veeet hon är så bra!! tack fina du! <3

      Radera
  3. ÅH så härliga bilder!

    sv: tack tack tack! åh! love!

    SvaraRadera
  4. gud va fina bilder (som vanligt haha) så himla rolig sommar verkar du ha haft! äälskar resumé:er, ska också göra en snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh tack så mycket!! ja det är kul att se tillbaka och sammanfatta allt! :)

      Radera
  5. såååååååååååååå fint!! gud vad jag kommer sakna lovet!

    svar: men åh tack!!! ska du säga som är världens finaste, jag avundas alla dina fina bilder på dig själv för jag kan bara inte få till det så haha!! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. taaaack lovisa!! jag med! men ååh kan bara säga detsamma!! kram finis

      Radera