Follow

2013/08/07

100 saker jag tycker om - #4

#4 - Min bästa vän.

Ni ser ju nästan dagligen bilder på Emma här på bloggen, men hon förtjänar ändå ett helt eget inlägg. Vi har varit vänner i över tio år nu, och här om dagen frågade hon mig ifall jag trodde att vi alltid skulle vara det. Det är ju inte lätt att veta nu, och ja, det är svårt att bevara en stark vänskap livet ut men samtidigt är det inte omöjligt. Speciellt inte med någon som henne. Jag behöver någon som ringer helt spontant för att inte säga något speciellt, någon att spåra konversationer med, någon som alltid kan få mig glad och pepp på livet när allt suger och fram för allt någon som lyssnar och stöttar och någon som vill att jag ska stå upp för den jag är.

Om jag ska fatta mig kort så är hon bara helt jävla världsbäst.

2 kommentarer: