Follow

2013/06/07

hejdå sverige


Idag har jag haft skolavslutning, en väldigt lång en men det var trevligt. Ikväll ska jag till ängsan med en massa (ja, den här gången är det verkligen många) fina människor från min skola och andra, för att fira att vi äntligen har hela tolv (!!) veckors sommarlov. Det ska bli himla kul.

Imorgon ska jag upp tidigt, för vid tio går vårt plan mot new york. Jag är så himla taggad och nervös. Jag har tyvärr inte förberätt några inlägg eller så, så det kommer vara rätt tomt här en vecka framöver. Men när jag kommer hem, nästa måndag, kan ni ge er på att jag har supermycket bilder och filmklipp! Puss och kram på er sålänge så hörs vi snart!

10 kommentarer:

  1. svar: tack!!!!!!!!!1

    åhåhåhåhåhåogpmapoagpmogmaopagopmaogpmoag så jävla avis, men ha superkul nu!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. åh ha det bäst nu! är så himla avundsjuk haha :(

    SvaraRadera
  3. åhhh guud vill också dit!! ha så kul!! :)

    SvaraRadera
  4. Jag har klarat mig till devotes topp 100 lista :) Jag skulle gärna vilja stanna där, kika bara in på min blogg. Skulle göra mig jätteglad om du gjorde det.
    Härlig blogg du har föresten, tävla gärna i månadens blogg på min blogg också! http://jennyizabella.devote.se/blogs/26154672/maanadens-blogg.htm#WriteComment

    SvaraRadera
  5. heej! vart har du köpt din kjol som du har på bilden?? den är hur fin som helst

    SvaraRadera
  6. ha det asbra!! jag undrar: vart har du köpt din kjol? den är verkligen superfin!

    SvaraRadera