Follow

2012/12/19

varje minut, varje stund var en film med ett lyckligt slut

Såhär års händer det inte speciellt mycket intressant i mitt liv så jag drog ur några instagrambilder från sommaren. Vill ni ha mer sånt här? Jag har massor av arkivbilder isåfall.

Hela sommaren bestod såklart av massa bad. Det gör den alltid. Vi bakade key-lime pie med hallon och var allmänt glada. Nattbad när solen började gå upp vad något av det bästa som fanns.

Jag fotade Ellen i solnedgången och fick en hel del nya favoriter. Köpte jordgubbar för tio kronor asken  och tog hem teckningar från skolan. Slutade nian och bröt mönstret och hade svart långklänning på skolavslutningen.

Firade att vi hade klarat av hela grundskolan med världens bästa klasser. Jobbade på båten och åt amerikanska pannkakor med färska jordgubbar till frukost. Elin var snygg i stan.

Dygnade och gick ner till sjön på morgonen när alla vuxna vaknade och började rasta sina hundar. Badade mer och mer och mer. Hade picnik på strandvägen med min bästa. 

1 kommentar: