Follow

2012/12/11

varför längtar du så, när det går så fort ändå


En bild på min fina syster från i somras. 

Ni får stå ut med en del arkivbilder nu under vinterhalvåret. Det är mörkt när jag åker hemifrån och mörkt när jag kommer hem, och därför blir det inte mycket fotande tyvärr. Tog iallafall lite bilder i skolans studio idag, dom kan ni få se senare!

Jag kom nyss hem från en otroligt välbehövd massage och akupunktur. Jag får det någon gång i månaden för att försöka bota min migrän och dämpa all värk jag har i axlarna och ryggen. Det är så otroligt mysigt, speciellt nu på vintern när man går runt och fryser hela tiden. Och jag kan lova er, akupunktur är inte alls så farligt som det låter.

6 kommentarer:

  1. Så himla fin bild!
    sv: Aw, tusen tack kära du! Det värmer så. ♥

    SvaraRadera
  2. så pen hun er, og for et nydelig hår!

    SvaraRadera
  3. åh älskar rubriken.. och bilden såklart :))

    SvaraRadera
  4. SV: tack så jättemycket!!
    så lite så!

    SvaraRadera
  5. Jätte fin bild! hon har världens snyggaste hår! jag vill också ha sånt :)

    SvaraRadera