Follow

2012/12/08

min önskelista

En läsare bad mig lägga ut min önskelista, och jag har faktiskt gjort en redan (som jag mailade till mina föräldrar heheh) så här har ni lite av det jag önskar mig! Och det är inte i någon speciell ordning!


1. Ett par svarta Jeffrey Campbell Lita 2. nytt stativ 3. en objektivmugg 4. ett par touchvantar så att jag slipper frysa fingrarna av mig när jag håller på med mobilen 5. något slags macbook-skin från society6 5. (råkade skriva 5 två gånger...) body mists från sephora eller body shop 6. en ny, stor väska 7. en chokladfontän (!!!) 8. fler hål i öronen 9. batterigrepp.

Vad önskar ni er?

3 kommentarer:

  1. Checka min blogg, och klicka på shopping så ser du mina Jeffrey Campbell fejk från ebay. Fick dem för lite över 400 kronor, älskar dem!
    Det finns även med nitar! ;)
    Ville bara tipsa dej, hehe. :)

    SvaraRadera
  2. Tips! I dagens lucka kan du vinna din favoritprodukt från Youtopia! :D
    http://adaras.se/2012/december/lucka-8-vinn-valfri-vara-fran-youtopia.html#comment

    SvaraRadera
  3. skrämmande, typ min önskelista rätt av (:

    SvaraRadera