Follow

2012/11/01

högt över molnen

Igårkväll var jag och såg Savages på bio med en massa härligt folk. Filmen var helt okej, inte riktigt min genre kanske men det blev bättre och bättre! Som tur var betalar ju vi studenter bara 60 kr på vardagar (med mecenatkortet) så det sved inte så mycket i plånboken. Efter att ha cyklat hem vid halv 2 på natten var det så otroligt skönt att bara få tvätta bort sminket och sova. Idag skulle jag ha pluggat engelska med Lisa, men hon fick ändrade planer och skulle ha en plåtning, modellivet är ju hårt haha. Så jag har inte riktigt tagit tag i det där med pluggandet än utan har mest segat runt hela dagen. Men efter middagen får jag nog fan sätta igång med det, eftersom jag har en tre sidors uppsats som ska vara inlämnad på måndag. Hur långt tror ni jag har kommit? Ingenstans. (alltid lika pra planerat alma!!!)

4 kommentarer:

  1. SV: Åh tack så snäll du är!

    SvaraRadera
  2. Tuusen tack fina Alma!! Trevlig kväll på dig!

    SvaraRadera
  3. Himla fin bild! :)
    sv: Nämen åh, så glad jag blir att du tycker det. Tack vännen! ♥

    SvaraRadera
  4. Underbar bild! Jättevacker!

    SvaraRadera