Follow

2012/09/25

frågor & svar


En regnbåge som jag såg för någon vecka sedan!

Sitter nu ensam på ett café (haha lite lagomt obekvämt, men är glad att jag jag har datorn) och väntar på att jag ska iväg på massage. Medans tänkte jag svara på några frågor som droppat in!

Vad går du för gymnasium?
Jag går på Täby Enskilda!

Trivs du med din linje och gymnasiet du går på?
Jag trivs faktiskt riktigt bra! Vad väldigt nervös innan jag började, ifall jag skulle trivas och så. Men skolan är jättefin, och både lärarna och klassen verkar än så länge bra så jag är nöjd!

Hur sminkar du dig till vardags? 
Inte något jätte-avancerat... Foundation, puder, ögonbrynspenna och mascara. Lägger väl kanske 10 minuter på smink varje morgon.

Vilken kamera använder du och vilket är ditt favoritobjektiv? 
Köpte en Nikon D7000 för någon månad sen och är hur nöjd som helst! Innan hade jag en D3000 så många bilder jag lägger upp är tagna med den också. Mitt favoritobjektiv är mitt 35mm 1,8!

1 kommentar:

  1. Kan du visa hur du gör det röda på bilderna i förra inlägget? Tycker det är så snyggt!

    SvaraRadera